O myśleniu strategicznym w biznesie
Zapraszamy na spotkanie poświęcone długoterminowym strategiom marek. W dobie digitalowych komunikacji i coraz częstszych zmianach pracy w działach marketingu, skupiliśmy się na dowożeniu krótkoterminowych targetów i stawianiu celów z oczekiwaniem bardzo szybkich efektów.
Nie ma w tym nic złego – poza nimi jednak warto w każdej organizacji zadbać o to, aby taktycznym działaniom towarzyszyły drogowskazy strategiczne, które pozwolą każdej firmie nie zabłądzić w gęstwinie dynamicznych zmian.
Eksperci Kantar Polska bazując na doświadczeniach swoich – jak i innych oddziałów naszej organizacji w 90 krajach świata podzielą się swoją wiedzą jak wdrożyć myślenie strategiczne w organizacji i jakie procesy mogą pomóc postawić odpowiednio widoczne dla wszystkich drogowskazy w kierunku wzrostu w przyszłości.

Michał Lutostański
Strategy Business Director
Kantar Polska